Освіта Бердянщини -2016

Анотація

На уроках розвитку зв'язного мовлення проходить процес становлення особистості: навчання, розвиток, виховання. Саме початкова літературна освіта – це фундамент на якому будується весь навчальний літературний процес у середній , старшій школі.
В досвіді представлено основні напрямки з розвитку зв'язного мовлення на уроках літературного читання.
Збагачення словникового запасу учнів.
Опрацювання образних засобів художніх творів.
Оволодіння нормами українського літературного мовлення.
Формування уміння ставити запитання.
Формування уміння змістовно, чітко, логічно й послідовно висловлюватись.
Опрацювання засобів логіко-емоційної виразності усного мовлення.
Формування уміння брати участь в діалозі.
Формування уміння переказувати прочитане.
Ці напрями роботи з розвитку зв'язного мовлення становлять основу для формування у молодших школярів мовленнєвої складової операційно-діяльнісного компонента читацької компетентності.



Досвід роботи

Презентація досвіду роботи

Конспекти уроків:

Тема: Рідна домівка,рідна сім’я – тут виростає доля 
моя.В.Сухомлинський «Тетянка усміхається»

"Заходь у гості , щедра осінь"

"Твір-опис «Калина – символ України».

"Кожен місяць, кожну пору року на землі нове вбрання
Наталя Забіла «Чотири пори року»

Творчі роботи учнів



Немає коментарів:

Дописати коментар